Söker sponsorer

Jag satsar verkligen ännu mera nu än tidigare och då krävs det att allting toppas mera! Därför går jag nu ut med att jag söker sponsorer för min satsning mot eliten där jag vill stanna. 

Förra året var jag med på NM med min ponny Oj Oj samt att vi slog till med internationella placeringar och tog hem poängligan för alla ponnyer i Sverige i dressyren. I år höjer vi det hela med att jag nu gått upp på juniorsidan på storhäst. Jag och Jouleen kommer göra allt för att slå oss in i elittoppen.

Jag vill träna mera samt kunna tävla på denna nivå ännu mera.
Därför söker jag sponsorer som kan hjälpa mig med min satsning att nå det hela.

Ta gärna kontakt med mig om du vill! Min mejl fungerar inte, utan det är Elins som gäller [email protected] 

Små bäckar blir stora!

Varför ska man satsa på mig?
Jag lever mitt drömliv på hästryggen och det finns inget som kommer få mig ändra åsikt- jag satsar mitt liv på min hästar.

Jag är ödmjuk och tar ingenting för givet och inser att det är hårdträning varje dag som ger resultat.





7 Kommentarer till "Söker sponsorer"

Alice Carlsson Skriver:

Om jag hade kunnat hade jag varit din guldsponsor! 😄

Snygga bilder du lägger upp föresten 😘 ses ikväll!


Svar: Hahaah 😍😘
Lina Dolk

2014-03-25 | 07:01:53
Blogg/Hemsida: http://carlssondressyr.blogg.se
Alice Skriver:

Imorgon kväll menar jag naturligtvis 😊❤️

2014-03-25 | 07:05:03
Anonym Skriver:

Hej Lina! Jag har en fråga. Dina ICE-VIBE. Går det att använda dom till att endast kyla? Och är det jobbigt att ladda dom och hålla på? Täcker de och kyler kotlederna?

Tycker din blogg är jättebra och du och Jouleen är så fina :D

Svar: Dom är super! Använde mina jämt !
Lina Dolk

2014-03-25 | 15:01:16
Matilda Skriver:

Vad får Jouleen för foder?

Svar: Fri tillgång på Hö, lucern och hippo Basic !
Lina Dolk

2014-03-25 | 15:10:43
Hanna Skriver:

Hade varit snyggt om du höjde nosgrimman lite på kandaret :)

2014-03-25 | 19:22:19
Hanna Skriver:

Hade varit snyggt om du höjde nosgrimman lite på kandaret :)

Svar: Nej hon trivs med detta, så vi får se om vi höjer senare:)
Lina Dolk

2014-03-25 | 19:22:20
Sanna Skriver:

Vilken typ av sponsring tänker du dig? Är du ute efter fler hästar? Eller vill du ha finansiell hjälp med den satsning du gör?

Svar: Finansiell hjälp med satsningen! Jag vill kunna träna mera samt lite hjälp med träningskostnaden. Går även att sammarbeta med ex foder/produkter m.m
Lina Dolk

2014-03-26 | 08:51:28





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0