Starttiderna till Åstorp

Nu, exakt nu när jag såg startlistan till Åstorp låg ute så blev jag lite skakis! Haha när var jag nervös senast för ett meeting? 
Varför rullar veckorna på så snabbt, jag vill hinna träna mera innan starterna i helgen. Jouleen viskade till mig att hon gärna också gör det.

Men även om vi tar det som en träning eftersom allting är nytt, meeting med Jouleen, nya klasser, nationellnivå och att målet med detta meeting är att komma tryggare till Hästhagen i Påsk så blir man ändå lite nervig. Och till Hästhagen följer även Emelie med, kan inte förstå varför hon är i Holland och härjar runt nu.. ;) 

Eftersom allting ställde till sig lite med Oj Oj så blir mamma kvar hemma även om vi hade ordnat hjälp med stallet och hästarna hemma, vi vill ha någon hemma hela tiden på plats. Så det blir jag Elin och Jouleen som kommer samåka med Carlsson, vi kopplar på våran trailer på deras hästbuss så kör Conny. 

Klockan 11 är planen att vi ska åka på fredag, sedan joggar vi båda på plats. 

Den preliminära starttiden för Fei Lagtävlan för juniorer är klockan 08.08 på lördag för mig, tidigt start! Går ut som nummer två efter klubbkompisen Miranda.

Sedan på söndag är det Fei mästerskapsprogram med starttiden 10.52

Kommer väldigt fina ekipage till start, ska bli kul att se dom samt få lite perspektiv till hur man ligger till (om man lyckas sätta ritten som man vet att vi klarar) för framtiden.

Det är även Grand Prix klasser i helgen, det är bara tack och ta emot att de ligger samtidigt så vi får se de svåraste klasserna. Inspiration! 








4 Kommentarer till "Starttiderna till Åstorp"

Johanna Skriver:

Hej! När du bytte från E-type till Jouleen på en tävling och så fick du inte starta har jag för mig att jag läste nåt om att man kunde anmäla till Msv B fast man inte var kvalad med den hästen bara man tog bort anmälan 1 vecka innan ordinarie anmälan går ut (om man inte lyckas kvala och eller väljer att inte starta). Stämmer det här? Tänkte med tanke på att klasserna blir så full och anmälan öppnar innan man ridit tävlingen där man hoppas ta kval :)

Svar: Jag gjorde hästbyte efter anmälningstiden hade gått ut och det fick man inte. Utan kval måste ske innan de stänger klassen :)
Lina Dolk

2014-03-17 | 15:17:38
Blogg/Hemsida: http://bergqvistjohanna.blogg.se
Johanna Skriver:

Kan jag anmäla trots att jag inte tagit kvalet bara för att "hålla" en plats i klassen om jag tar bort den innan anmälningstiden gått ut ifall jag inte lyckas ta kvalet? :)

2014-03-18 | 11:34:27
Blogg/Hemsida: http://bergqvistjohanna.blogg.se
Sofie W Skriver:

Fin blogg du har :)

Svar: Tack så mycket!
Lina Dolk

2014-03-18 | 17:04:43
Blogg/Hemsida: http://sofiefalk.blogg.se
JENNYH - Mammablogg Skriver:

Fiiin =)

Svar: Tack :)
Lina Dolk

2014-03-18 | 17:47:56
Blogg/Hemsida: http://jennyh.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0