Sydda knoppar

Sitter i bilen och är påväg till tävligen. Första klassen startade 15.00 idag sedan börjar min klass klockan 19.
Eloge till Katrineholm och Eskilstuna som har kvällstävlingar, det hjälper många och ibland kan det vara skönt att ha en helg utan tävlingar alls.

Sjävklart så syr jag knopparna även idag, följer alltid mina rutiner. Vore trist om jag skulle behöva skylla på att jag knoppar fel om det går dåligt ;) (skämt!) 






6 Kommentarer till "Sydda knoppar"

Fanny Skriver:

Knyter tummarna hårt för dig & Jullan ikväll!! Lycka till! =)♥

2014-03-04 | 17:59:51
Blogg/Hemsida: http://merlinsdagbok.horseworld.se
Anonym Skriver:

Lycka till!! Hur gör du för att hålla totalt fokus på tävling? :)

Svar: Jag bryr mig endast om mig själv och min häst! Fokus på det hela tiden och följer min plan.
Lina Dolk

2014-03-04 | 19:48:52
Emma Skriver:

Strömsholm och Segersta brukar också ha kvällstävlingar ;)

Svar: Sant !;)
Lina Dolk

2014-03-04 | 20:14:10
Elin Skriver:

Skulle du inte kunna skriva ett inlägg och berätta hur du syr dina knoppar? :)

Svar: Kommer inlägg :)
Lina Dolk

2014-03-04 | 21:16:53
Matilda Skriver:

Grattis till segern!

Svar: Tack :)
Lina Dolk

2014-03-04 | 21:30:56
Elvira Skriver:

Hej, kan inte du lägga ut en film på när du syr knopparna? Det skulle vara intressant att se hur du gör, jag har ingen aning om hur man gör:P

Svar: Jag har en film sen tidigare, ska leta upp den den :)
Lina Dolk

2014-03-04 | 23:48:16





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0