Träna på allt

Jag och Jouleen har inte hittat travökningarna ordentligt ännu, det brister i styrkan.

Men de är inte dåliga men det finns mera att hämta. Tänkte försöka få hjälp med dom idag, samt skrittvändningarna kan inte fatta att jag alltid gör fel med dom. Hur svårt ska det vara? Sedan bytena och tjaaa allting behöver jag hjälp med. Känns stabilt ;)

Jag kommer nu kunna få hjälp av Emelie på fredagskväll på tävlingsplatsen med träning vilket är super.

Söker inspiration till travökningarna,tänka visa Jouleen denna bild på Briman så kanske hon fattar grejen snart ;)

OjOj kan göra travökningarna i sömnen, han flyger verkligen fram och det är en häftig känsla när man sätter dom. Så om några månader är tanken att Jullan också ska kunna travökningarna med power, men hon kan få lättare och endast göra dom i vaket tillstånd ;)





0 Kommentarer till "Träna på allt"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0