Träna träna träna

Skönt att vakna upp hemma och återgå till vardagen- träning.
Det är verkligen helt sjukt hur taggad jag är på att träna mina hästar nu. Trist att Jullan måste vila idag och imorgon, haha. 

Det här med en välplanerad träningsupplägg är så viktigt. Alltför att kunna toppa formen till tävlingarna samt att få en hållbarhäst som vill jobba! Jag börjar känna mig trygg i min planering och det är skönt.

Efter skolan ska jag ta hand om all packning, promenera med Oj Oj och rida Pippin. Kanske E-type det beror på om Elin hinner eller inte.

Jouleen får gå ut i hagen hela dagen och återhämta sig:) 




1 Kommentarer till "Träna träna träna"

Frida Skriver:

Vad är tanken med pippin? Det skrivs så lite om honom :(

Svar: Inte min häst, men han står i träning hos oss och är till salu! =)
Lina Dolk

2014-03-24 | 07:22:39





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0