Valle njuter

Valle gillar att bli ompysslad lite extra nu innan tävling. Igår innan träningen myste vi i solariet och jag friserade honom i nacke, öron och hovskägg.

Efter träningen fick han stå och torka en stund i solariet också. Han såg väldigt nöjd ut, han håller ställning nu när Briman är i Holland och tränar.





2 Kommentarer till "Valle njuter"

Anonym Skriver:

Kan du inte skriva ett inlägg om dina vanor och rutiner på dagarna? Hur du tränar, hur mycket, vad du tänker på speciellt osv, ridning + utöver ridning isåfall vad och hur?
men även hur du gör med kost & kompisar, fikar du, äter onyttigt osv eller tänker du mycket på den biten?
Försök skriva ditt liv hur du gör de extra för att nå toppen :)

Svar: ordnar ett inlägg =)
Lina Dolk

2014-03-27 | 10:58:34
Sara Skriver:

Hej!

Jag frågade i ett tidigare inlägg, där du nämnde att ni inte rycker E-Types man utan ni klipper den istället.
Jag undrar om du kan visa eller beskriva hur ni gör det så att det blir snyggt och ser ut som ryckt man? :)

Tack för en riktigt bra blogg!

Svar: Hej! Jag svarade på den frågan =)Jag klipper underifrån och liksom inte rakt över mannen om du är med, sedan gäller det att ta lite i taget, svårt att ångra sig! ;) Själv tycker jag ryckt man är mycket snyggare men på honom har vi inget val =)
Lina Dolk

2014-03-27 | 11:17:28





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0