Bra dag!

* Vara på SM och se sin tränare göra en kanonritt, och Patrik rida på 77% i küren!
* Mys med bästa Oj Oj. 
* Kanon pass på Jullan. 
* Spännande framtid för bloggen, vem vet? 
 
Vad kan man mer begära av en söndag? Lite solsken, aja finns inte så mycket att göra åt den saken! 
 
Emelie red Jullan ibörjan av dagens pass idag också. När jag sedan hoppade upp gjorde jag galoppslutor, byten, och tempoväxlingar i trav och galopp. I galoppslutorna har vi haft svårt att hålla ställningen och komma iväg åt sidan, nu har vi ställningen och kommer iväg åt sidan väldigt lätt. Måste bara tänka på att inte samla för mycket.
Byterna gjorde jag mot speglarna på kvartslinjen för att jag ska få en bild av hur mycket vi far åt de hållet som vi byter galopp till. Emelie sa "tänk dig att det ska vara ett skutt framåt, inte åt sidan" då gick det så mycket bättre!
 
 
 
Ni får två bilder från Ungern på mig och Emelie, vilket team vi är!! 
 
Nu ska jag avsluta denna söndag med kakor, en varm dusch och plugg, startar måndagen med en sovmorgon och Grillska loppet, tagggad till 1000!! 6,7 km ska springas! 
 
 
 
 


5 Kommentarer till "Bra dag!"

Moa Skriver:

Ville vara säga att dina bilder på sidan av bloggen men bilder på hästarna inte fungerar :( Jätte härlig blogg annars :D!

Svar: Jag vet, Frida fixar det när hon har tid :)
Lina Dolk

2014-05-11 | 23:10:23
Sandra Skriver:

Hej, gillar verkligen din blogg och du är en stor inspiration till mig. Eftersom jag tycker att du har bra tankar och åsikter kring hästarna så har jag en fråga till dig.
Hur gör du med hästarnas ben efter starten och under natten när du är på meeting?
Skulle vara intressant om du kunde skriva ett inlägg om det.
Tack på förhand! /Sandra

Svar: Hej! Jag lindar alltid med back on track över natten. Direkt efter ritten har vi på kylgel och ibland på natten står de med kyllera också :)
Lina Dolk

2014-05-12 | 00:27:34
Maja Skriver:

Ska du bli en del av Horsespot? ;)

Svar: Nej:)
Lina Dolk

2014-05-12 | 07:38:25
Elvira Skriver:

Hur utför man ett byte?

2014-05-12 | 07:43:09
Ereeka Skriver:

Men snygga! :D

Svar: :)
Lina Dolk

2014-05-12 | 22:53:14
Blogg/Hemsida: http://ereeka.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0