Byter bloggportal

Min blogg har blivit lite större och faktiskt har jag fått erbjudande om att byta bloggportal och faktiskt få betalt(!) 

Rena rama drömmen, och visst det är inte mycket men det är en början, och faktiskt räcker det till nästan 4 extra träningar eller ett par nya ridbyxor ;) i månaden.

Mer om detta märker ni när allting är klart. Tusen tack till er läsare som faktiskt gör detta möjligt! 




4 Kommentarer till "Byter bloggportal"

Matillda Skriver:

Grattis det är du värd!

2014-05-27 | 22:15:17
linnea Skriver:

Grattis!! Det kan jag förstå att du fått, en av få bloggar som man faktiskt kan gå in på flera ggr/dag o ändå få läsa ett nytt o intressant inlägg. Lycka till!!

2014-05-27 | 23:14:47
Miranda Kedbäck Skriver:

Härligt Lina, grattis!

2014-05-28 | 09:00:59
Blogg/Hemsida: http://mirandakedback.blogspot.se
Jossan Skriver:

Vad kul!! Det är du verkligen värd, älskar att läsa din blogg och jag tror att många tycker som jag! KRAM

2014-05-29 | 14:12:30





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0