Dagen

Idag började jag och Elin med att rida ut på Rulle och Oj Oj för ett konditionspass. Det gick bra och både fick kämpa på.

Sedan åkte jag till Brolöten för att rida Valle. Han ska ju också starta Strömsholm med mig:)

Efter det var det tävling med E-Type, så jag badade honom pch sydde knopparna inför Linneas start och sen efter den lyckade tävlingen blev det hem och longera Jouleen. Just nu sitter vi och knåpar ihop ett träningsschema för veckan som kommer, på torsdag kommer det en till ponny hit :D

Gillar ni att se vårat upplägg med hästarna? Isf kan jag publicera det här.

Foto ifrån Hanna Nordin <3


2 Kommentarer till "Dagen"

Elin Skriver:

Vad hade oj oj för skada? (är rätt ny läsare)
Hur gör du nu med igångsättningen ?
Börjar du trava igång försiktigt efter enbart skritt i
Några veckor eller går du in på galoppen också nu?

Svar: Svarat inlägg :) buköppning
Lina Dolk

2014-05-25 | 21:44:59
Matillda Skriver:

Jag tycker det är intressant att se ert upplägg. Hur gör ni när nya ponnyn kommer är det inte fullt i stallet?

Svar: Ligger uppe nu!:) E-Type oj oj och Messi går ute på nätterna nu när det varmt, både etype och oj oj tycker insekterna är jobbiga så de trivs att göra tvärtom:)
Lina Dolk

2014-05-25 | 21:46:10





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0