Färger

Det här med att dressyrryttare alltid bär vitt stämmer inte! Vitt är verkligen hur snyggt som helst på tävling, men till vardags har jag gärna färg.

Orange är en favvo hos mig, som även Jullan får bära trots hon är fux. 


Så fort min samshield hjälm kommer lovar jag att slänga denna träningshälm (eller endast ha den vid uteritter) då får min nuvarande tävlingshjälm bli träningshjälm. Tänk att denna varit helg svart?! Haha snacka in solblekt delux ;)





1 Kommentarer till "Färger"

Anonym Skriver:

Har ni någon praktikperiod i din skola? Har du funderat på att åka till någon toppryttare då, i Sverige eller utomlands? Kommer du försöka ta jobb som typ beridare vid någon större dressyranläggning sen efter skolan?

Svar: Skulle vara riktigt roligt att åka iväg en period, kommer säkert göra det någon gång.. =)
Lina Dolk

2014-05-08 | 20:18:34





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0