Hej alla bloggläsare!

Hej alla Linas bloggläsare, Linnea här, kul att ni tittar in!

 

Jag vet inte riktigt vad jag ville med den här sneaky inlägget, men jag kan ju kanske passa på att berätta lite saker om Lina, haha.

 

Lina är en underbar person i alla lägen, hon är alltid glad, ödmjuk och trevlig och försöker alltid göra det bästa av situationen. Hon är oftast ganska kvällstrött och slocknar när hon får chansen, men det är kanske inte så konstigt med tanke på hur mycket hon håller igång. Hon är också (oftast) väldigt lugn och är bra på att hantera pressade situationer, men hon har även lätt för att gå bananas, det kan jag lova! 

 

Lina och jag lärde känna varandra (eller snarare träffades och började ”prata”) i låg-/mellanstadiet då hennes skola i Sparreholm inte hade någon slöjdsal så hennes klass kom till oss i Malmköping och hade slöjd. Sen så var hennes skola alltid här och hade friidrotts dagar, där alla elever tävlade mot varandra, vi sprang även skoljoggen ihop och Lina och jag var alltid varandras största rivaler, haha.

 

Sen så började hon i skolan i Flen i stället och då hade vi nästan ingen kontakt alls. Vi träffades lite då och då på kurser och annat. Men sen så började vi hoppträna (ja, ni läste rätt – Lina hoppträna) tillsammans varje vecka och sen dess har vi väll varit fast antar jag.

 

Hon är nog den enda personen som jag verkligen litar till 110% på, och hon finns alltid där när man behöver henne som mest och jag är glad att jag har möjligheten att få kalla henne min bästa vän. Man har alltid kul med henne och hon får verkligen alla på bra humör.

 

Lina, om du läser detta så ska jag bara påminna dig att vi har nationella i matte imorgon.

 

 

Och sen juste en sak till, du är grym, glöm aldrig det! ♥

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


2 Kommentarer till "Hej alla bloggläsare!"

sandra Skriver:

Lina verkar vara en underbar kompis, en kompis man verkligen vill ha vid sin sida! Hade verkligen varit kul att känna henne in real life! :)

Svar: <3
Lina Dolk

2014-05-22 | 16:40:07
Blogg/Hemsida: http://halsoboost.webblogg.se
Carina Skriver:

fint skrivet <3

Svar: Bästa Linnea <3
Lina Dolk

2014-05-23 | 09:50:19





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0