Ingen sovmorgon!

Imorse fick jag ta 06:55 bussen. Vi har nationella prov nu på morgonen, så våran sovmorgon till 12 får vi hoppa idag. Ikväll när jag kommer hem från skolan så ska Oj Oj skrittas ut och sedan åker jag till Brolöten och rider Valle.

Skulle behöva lite hjälp av er läsare, jag har nämligen klippt ihop en film från Lussan träningen. Men när jag sparar den från Movie Maker så blir det jätte suddigt!! Har ju gjort det 100 gånger förr, kommer dock inte ihåg i vilket format jag sparat de i..




1 Kommentarer till "Ingen sovmorgon!"

Ebba Skriver:

Välj "spara film" och sen "rekomenderas för det här projektet" så brukar det bli bra!

Svar: funkar inte! =/ tack för tipset
Lina Dolk

2014-05-08 | 21:21:19
Blogg/Hemsida: http://ebbagraversen.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0