Lämnat lastbilen

Borta bra men hemma bäst <3

Direkt när vi kom hem så fick Jullan gå in i boxen och rulla sig. Jag och Elin började direkt att packa ut samt tvätta lastbilen med högtryckstvätten i hela hästdelen och mamma städade där vi satt. 

Något vi är väldigt noga med är att när vi lånar saker ska det lämnas tillbaka i fint skick samt så fort som möjligt. Oftast brukar folk gilla att låna ut till oss då de får tillbaka transporten/lastbilen i bättre skick än när vi tog den ;) åkte och tankade full tank för att sedan kör tillbaka den. 

Tack igen Emma Kåbring för lånet och stort grattis till din seger i 150 hoppningen igår, du är helt otrolig! 





4 Kommentarer till "Lämnat lastbilen"

Emma Skriver:

Hej Lina. Tar du emot hästar för träning? Jag är intresserad av att lämna min häst för vidareutveckling under juli månad. Går msvc/msvb idagslaget. Maila mig gärna om du tror det är intressant för dig. Trevlig kväll
Emma

Svar: Hej! Ja det gör vi, det är fullt nu, men det finns ev plats de två sista veckorna i juli samt första veckan i augusti alltså tre veckor. ska kolla upp det! hör av dig igen!
Lina Dolk

2014-05-18 | 20:48:54
kaffehörnan Skriver:

Vilka fina ni är, så rart att göra så
Ni kan man lita på

Svar: :)
Lina Dolk

2014-05-18 | 22:33:43
Blogg/Hemsida: http://www.kaffehornan.se
Emma Skriver:

Hej,
det passar bra. Du/ni får gärna höra av er till min mail.

MVH
Emma

Svar: Påminn oss gärna det är så mycket just nu!=)
Lina Dolk

2014-05-19 | 11:38:31
Emma Skriver:

Finns det någon mail jag kan då er på?

MVH

Emma

Lina Dolk

2014-05-19 | 17:10:09





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0