Ny ponny i stallet

En ny häst har anlänt till stallet idag, han heter High Flying top MG (kallas för Rulle) som är född 2008 , D-ponny

Han ägs av Sanna Nilsson och står hos mig i träning och tävling. Han är även till salu 
http://www.sannanilssondressyr.se

Idag ska han endast få kolla in miljön och hälsa på sin boxgranne Jouleen. Sedan blir det jogging i två dagar.






4 Kommentarer till "Ny ponny i stallet"

Matilda Skriver:

Spännande med en ny häst!

Svar: Jättekul!:)
Lina Dolk

2014-05-20 | 17:22:29
Stella Skriver:

Superfin ponny verkligen, kollade hemsidan. Vet du vad han kostar, kunde inte hitta det där?

Svar: Vet faktist inte, men det är en väldigt fin ponny. Kommer jobba igång honom nu pch hitta knapparna så kommer det mer info senare om allting. Men vad jag hört så är det en satsning mot toppen med denna.
Lina Dolk

2014-05-20 | 17:35:02
Matilda Skriver:

När du har hästar i träning och tävlar de betalar du anmälnings/startavgift eller gör ägarna det.

Svar: Ägarna står för det
Lina Dolk

2014-05-20 | 17:43:23
Moa Skriver:

Hej tack för en sådan fin blogg!
Jag undrar om du skulle kunna skriva lite tips och övningar i dina inlägg, vad du brukar träna mycket på, vad som är syftet med övningen osv. Skulle vara intressant och lärande läsning! Kram!

Svar: Hej! Absolut det ska jag göra, återkommer med det:) tack för tips!
Lina Dolk

2014-05-20 | 20:24:11





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0