Övergångarna är A och O

Bästa Jullan, det känns verkligen som att vi börjar mogna tillsammans och att vi tar stora kliv framåt! Blev ju ingen vilodag idag eftersom jag är med på plantskolans träning imorgon och då vill jag inte komma med en häst som vilat i två dagar haha. 

Vi jobbade mycket med övergångarna och tametusan vad hon börjar ta bakifrån nu när hon sätter igång igen. En helt annan växel och power i henne:)

Även sidvärtsrörelsrna har blivit bättre då vi nu kan tvära mera med stora kliv. Heja Jullan! 

Jag kommer däremot rida på träns imorgon eftersom hon gått med kandar på tävling i helgen.





1 Kommentarer till "Övergångarna är A och O"

Sandra Skriver:

Kan du inte göra ett inlägg med alla dina SM. Vilka olika hästar och resultat varje år + vilket SM du haft roligast på osv :) hade varit superkul att läsa

Svar: Det ska jag ordna :)
Lina Dolk

2014-05-20 | 21:37:38





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0