Passet i morse

Passet imorse började med att jogga den låga formen så hon fick sträcka ut ordentligt samt kunna ställas igenom. Bara små steg och att Jullan skulle vänta.

Sedan tog jag upp henne lite och då la hos sig på i handen väldigt och ville bra ösa på. Fick då rida väldigt mycket kontroll med överångar både till skritt och halt ifrån traven. Var väldigt noga med att vi ställer upp oss i halten ordentligt då vi har tappat våra halter lite. Efter mycket grundridning kom Jullan loss ordbetligt och började arbeta igenom kroppen och fick då en fin och härlig trav med luftiga steg. Var ett tag sedan jag fick dessa fina steg så det car roligt. Avslutade passet då när vi var nöjda:)

Då blir det tandläkarbesök för Jullan samt vaccination i eftermiddag, jag själv ska vara i skolan hela dagen.

OBS! Kundkvällen idag är inställd pga Sarali måste vara hemma med hennes son som är sjuk. Återkommer med datum om en ny kväll! 





2 Kommentarer till "Passet i morse"

Jenny Skriver:

Hej! Jag undrar hur du gör om du är sjuk, om du tex är lite förkyld och hemma ifrån skolan - rider du ändå isf?:)

Svar: Hej! Är väldigt sällan sjuk son tur är, r jag lite sjuk så rider jag. Om jag har feber så longerar jag. Elin kan även hjälpa mig såklart :)
Lina Dolk

2014-05-07 | 11:30:02
Matilda Skriver:

Hur kommer igångsättningen av Ojoj ut?

Svar: Skritt 45 minuter varje dag denna vecka, nästa vecka jogg sedan kan vi kör på igen :)
Lina Dolk

2014-05-07 | 12:01:22





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0