TEAM C PONNY

Något jag fortsätter att trycka på om är HUR FINA SVENSKA C-PONNYNA ÄR!
 
Moa  på Adrenalin och Linnea på Indiana, ni är helt otroliga och ni visar d-ponnierna gång på gång att vi med c-ponny faktiskt är lika bra om många gånger inte bättre. Stolt över er tjejer vad ni presterar och jag hoppas att någon helst båda tar en plats till EM.
 
Bara idag vann Moa med hela 10% ner till 2an i Fei mästerskap bland c-ponny och sedan vann hon kuren med 6% där både c och d tävlade mot varandra. Linnea kom 2a i kuren förra helgen balnd c och d.
 
Till NM skickas det både ett c-ponny lag och ett d-ponny lag, medan till EM är det endast ett lag. Jag hejar på er två! =)
 
Bilder ifrån NM 2013 där Oj Oj vr helt fantastisk!
 
 
C-ponny gänget, vi tog silvermedaljen i lag! jag, linnea, moa och Ella!
 
 
 
 


6 Kommentarer till "TEAM C PONNY"

Lisa Sjösten Skriver:

Hej Lina! Jag skulle vilja komma i kontakt med dig ang din blogg.. Men hittar ingen mail adress!? Maila mig gärna.. Mvh Lisa sjösten

Redaktör på Finest.se

Svar: Hej! [email protected]
Lina Dolk

2014-05-11 | 02:46:53
Blogg/Hemsida: http://lisasjosten.se
Lisa Sjösten Skriver:

Hej Lina! Jag skulle vilja komma i kontakt med dig ang din blogg.. Men hittar ingen mail adress!? Maila mig gärna.. Mvh Lisa sjösten

Redaktör på Finest.se

2014-05-11 | 02:46:53
Blogg/Hemsida: http://lisasjosten.se
Filippa [FIDELIPPAN.se] Skriver:

Jätte fin bloggdesign verkligen, gjort den själv? :)

Svar: Tack Nej men min kompis Frida har gjort den :)
Lina Dolk

2014-05-11 | 16:43:27
Blogg/Hemsida: http://fidelippan.se
Mikxki Skriver:

Det är så underbart att C-ponnyerna också kan hävda sig! :)

Svar: Visst är det!:)
Lina Dolk

2014-05-12 | 10:22:15
Blogg/Hemsida: http://mikxki.blogg.se
Buskhaga Skriver:

C-ponnysarna håller måttet!!! :). Det märks tydligt när C o D tävlar mot varandra. Lag SM förra året som ett exempel där två C ponnysar låg i toppstriden hela tiden, Falsterbo resultaten förra året där enda C ponnyn kom tvåa (och dessutom finns fina C ponnyresultat flera år tillbaks i tiden från Falsterbo bl a en vinst för två år sedan) och på de internationella tävlingar där C ponnysar mött D ponnysar och vunnit eller varit bland topp 3 samt nationella tävlingar i kür där det ibland är för få C ponnysar så att de har fått tävla mot D ponnyerna och där de hävdar sig ändå. Med detta sagt är det oerhört synd att C ponnysarna stängs ute från både Falsterbo och SIHS. Jag tycker att ridsportförbundet borde kunna öppna upp så att C ponnysar kan få tävla mot D ponnysar på lika villkor i kvalklasser. I nuläget är det inte ens fysiskt möjligt att göra en sådan anmälan i Tdb. Hoppas nu OjOj repar sig snabbt så att han också kan få komma ut och visa upp sig. Ses i helgen :)

Svar: Eller hur! Superkul att vi/de håller måttet mot d ponnyn så det inte blir glapp mellan kategorierna. Det gör vi!:)
Lina Dolk

2014-05-15 | 11:28:39
Linnea Skriver:

👌❤️ ses i helgen😘❤️

Svar: 😘det gör vi!
Lina Dolk

2014-05-16 | 08:39:43





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0