Fina hästar!

Nu är tre hästar ridna och stallet klart. Även en hel pall med spånballar hemkört ;)
Elin har även haft lektioner.

Jag började med att rida Casanova. Han var stark till en början, men sen blev han riktigt fin :D
Imorgon ska jag till Camilla och träna med honom. Om nu mamma kan köra.

Sen red jag och Elin Oj Oj och E-type. Oj Oj var jättefin. Idag tog jag upp honom i en hög form. Han jobbade igenom hela kroppen.
E-type såg också fin ut ;)

Nu väntar jag på att pappa ska komma hem med lunch, sen ikväll ska jg hoppa Ove :)

Svar på tal!

Fråga: Vad är Ove för färg igentligen.

Svar: Ja, han är i alla olika färger. Grå, brun, svart, och lite vit. Men i passet står det att han är brun skimmel.


Ove som 2½ år


1 Kommentarer till "Fina hästar!"

Frida Skriver:

Haha Ove ser iaf ut som en brumskimmel till skillnad från Celica som oxå är brumskimmel i passet men absolut inte ser ut som en :P

2011-08-29 | 23:18:07
Blogg/Hemsida: http://Ponnydressyr.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0