Så irriterande!!!

Shoo!

Sitter nu är svär åt datan!!
Det funkar ju inte att lägga in bilder :o Elin kom och visa mig hur man gjorde, men nu står det att det inte finns några bilder eller filmer i telenon. Men det gör det ju!! :o

Nej nu ska ni inte tro att jag ska gå och vara sur hela dan ;) Inte då.
Jag och Elin har ridit nu på morgonen.
Casanova var fin, loss i boggarna och lätt i handen :) Så nu taggar vi inför imorgon! Han liggar just nu och sover i boxen :P

Oj Oj och E-type red jag och Elin på banan. Båda var fina, speciellt E-type! :D
Såg en orm idag med, fast en död :s
Det är några små smala orma vi har sett, vet inte vad dom heter, kanske bebis ormar ;) Haha!


Ska ut i stallet i eftermiddag och bada Casan, packa och lite så :)

Idag ska uppdateringen bli mycket bättre, tro mig! :D

Bilder ifrån arkivet!





I vintras :P








Lina Dolk



0 Kommentarer till "Så irriterande!!!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0