Ändrade planer!

Heej!

Har precis kommit hem ifrån Katrineholm. Och vad gjorde jag där, jo Camilla Toll ( min tränare ) ringde och frågade ifall jag kunde följa med på tävling. Så mamma fick ta hand om Alvin de 2 sista timmarna :)
Camilla red en 5 årgin :) Jättefin men inne på banan dog den tuvärr.. men så är det men unghästar, jag vet! Haha :P Hon hade även med en häst som också var en 5 årgin som kallades för Kakan :) Jag fick gå med honom hela tiden. Han tävlade inte utan han var bara med för att se hur det är på en tävlingsplats. Han var lung och fin hela tiden :) På fredag åker jag även med Camilla till Stockholm. Hon ska träna för Lussan :)

Elin har bilderna sen idag och internet funkar ju inte nu heller så att hin kan inte skicka dom till mig :( Men om det funkar imorgon så kommer dom!!
Nu har jag ett internet som pappa har på jobbet, och jag kan inte lägga in bilder på denna data :( Så jag är jätte ledsen!

Casanova var iallafall jätte fin idag :D Oj Oj fick vila :P



Svar på några frågor :D

Emma: Vilket bett rider du på??? Olika på olika på olika ponnysar?? :) Grym e du iaf Lina!!!! =)

Svar: Jag rider på vanligt tredelat på Oj Oj och Casanova och på Ove har jag ett tvådelat ;) Lösa ringar på alla :) Tack!! =)




Mina fina killar!
åå vet ni,, om mindre än ett halvår är det Julafton! Jag älskar julen men inte vintern! :s

Julafton är ju den bästa dan på året :D




Lina Dolk




3 Kommentarer till "Ändrade planer!"

alice carlsson Skriver:

tjena lina! :)

jag länkade din blogg på min, skulle fråga om det är okej?

puussss

2011-06-30 | 13:35:05
Blogg/Hemsida: http://alicecarlsson.devote.se
alice Skriver:

hej igen ;)

såg på din "header" att det står casanova III. han heter väl casanova V? ;) <3

2011-06-30 | 17:00:23
Lovisa Skriver:

Jag älskar också julafton :D Fast inte vintern :S

2011-06-30 | 17:46:32
Blogg/Hemsida: http://lvdressyr.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0