Ni är bäst!

Hej på er!

Har ju varit i E-tuna idag ;)
Jag var hos tandläkaren, doktorn och mamma var också på någon sak :p
Hann även med att shoppa :D Laddar upp lite bilder på det jag köpte imorgon! ;)

Det är jätte kul att ni har börjat kommentera :D Fortsätt så!
Det blir mycket roligare att blogga då!

Jag tror inte lin tog några bilder idag när jag red :/ Men ska ska kolla med henne.

Casanova och Ove var fina idag, red dressyr på båda två :)
Ove busa lite först men gav sedan upp, när han ingsåg att jag inte tyckte att det var kul :P

I måndags när vi hämtade E-type på Brolöten hälsade jag på King-co! :D

Det var typ 2 år sen jag träffade honom sist! :')

Han är idag 29 år, det trodde ni inte va ;)♥





Lina Dolk



3 Kommentarer till "Ni är bäst!"

Anonym Skriver:

Sööta ni är!!! :)

2011-06-08 | 00:16:29
Anonym Skriver:

Du säger att dte är roligt att folk kommenterar fast du får typ en kommentar per dag, haha

2011-06-08 | 18:24:10
Jennifer Skriver:

Söta :D

2011-06-10 | 19:51:33
Blogg/Hemsida: http://jenfaren.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0