Caramelle III och Casanova

Elin började sin karriär med en shettis som hette Pontus, väldigt söt men omöjlig :P Gjorde precis som han själv ville. Sedan fick hon en b-ponny vi namn Viggen, köptes från ridskolan Finntorp. Han och Elin blev bästavänner, och han fick tillslut somna in hemma på vår gård när åldern hade tagit över. Efter det kom en C-ponny vid namn Comparettia, världens snällaste ponny, de tävla LA/LA. Compa tävlade även jag med när jag var 4 år :P Compa har sedan fått två föl som vi har föddit upp själva. Caramelle III (Elin utbildade honom och tävlade upp till LA.P1 med honom innan han såldes pga Elin fyllde 18) samt  Casanova. Det roliga med de är att de är så lika, både till utsidan och hur de är att rida. Båda rör sig väldigt lätt och smidigt, och båda älskar att jobba.

Nu är det en ryttare som heter Ofelia som har Caramelle, och de har startat några klasses med bland annat vinst och en andra plats i dressyren. Kul! Lycka till med honom!

Två bilder på herrarna.



CARAMELLE III Och Elin



Casanova och Jag


4 Kommentarer till "Caramelle III och Casanova"

Vendela Skriver:

Hej!



Jag det är Waco som Maria hade innan! Vad roligt att du har sett honom och tycker att han är fin! :)

2011-05-17 | 22:30:40
Blogg/Hemsida: http://ungadressyrryttare.blogg.se/
Anonym Skriver:

Oj vad lika!

2011-05-18 | 07:38:26
Linnea Philipson Skriver:

Den nya designen blev bra! ;) <3

2011-05-18 | 07:45:55
Blogg/Hemsida: http://lliinneeaa.devote.se
Anonym Skriver:

ofta du tävlade när du var 4 år ? :O

2011-05-18 | 18:35:35





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0