Frånvarande

Ledsen att jag inte har bloggat så bra under lovet. Har mycket annat för mig och bloggen får också lite lov. Snart drar skolan igång igen och alla rutiner kommer igång, så som bloggen.

Ikväll är det somsagt provridning av Ove och vi åker till ridhus då det är omöjligt att rida utomhus. Så jag passar på att ta med Oj Oj när vi ändå åker :)

Bjuder på några gamla tävlings bilder ifrån förra sommaren!



2 Kommentarer till "Frånvarande"

Ebba Skriver:

Hur gick det på provridnigen då? ❤

Svar: den gick bra! Ove skötte sig jättebra. kram!
Lina Dolk

2012-12-31 | 01:31:40
Astrid Skriver:

Åtminstone på bilden näst högst upp är du på min hemmaplan ;)
Jättefin blogg lina, vi kanske ses på nån tävling i sommar? :)

Svar: sedärja! =)=) Det kommer vi säkert göra! kram
Lina Dolk

2012-12-31 | 09:42:31
Blogg/Hemsida: http://powerponys.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0