Hallådär

Det här med att komma igång direkt med ett träningspass tycker jag är svårt, jag har lätt att hamna i det "lulla runt tempot" och inte spetsa till det hela och verkligen begära 100 % av OJ OJ när jag väl tränar.
Idag var Emelie på mig om det, jag gjorde en dålig framjoggning, gjorde inga halvhalter eller aktiverade igång honom framåt eller bakåt, utan  red och tänke på annat, inte okej ;) Jag har lätt att tycka att han känns bra just nu och då slutar jag begära, FEL! Jag ska få ut max i varje pass, för vi ska framåt i vår utveckling inte stanna på den nivån vi är på.

Jag behöver själv bli lite mer hård mot OJ OJ, att säga till honom, Hallådär nu är det träning nu är det fullt fokus jag begär ifrån dig med!

Det är något jag ska jobba på, efter jag hade lullat klart i mitt såstempo så kom vi igång ordentligt och OJ OJ blev riktigt fin med en väldigt bra takt!



0 Kommentarer till "Hallådär"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0