casanova

Fråga: Jag har en fråga också, hur går det för Casanova nu? Funkar det? :))
 
Svar: Hej!
Casanova är kvar där vi sålde honom, alltså hemma hos Tilde, och det går bra! Jätteroligt! :)
Älskade Casanova jag saknar han.
 
 
 


3 Kommentarer till "casanova"

Lisa Skriver:

Har en 6 årig c-ponny som jag skulle vilja kvala till ungponny SM i dressyr, min fråga är då hur det går till vid kvalen om man måste lämna in att man vill kvala osv.. Kan inte du berätta som varit med om hur det går till mm.??!?!?!??? :) <3

Svar: svarar i inlägg =)
Lina Dolk

2013-02-10 | 21:27:12
Tilde Skriver:

Hej lina!!
Tack så mycket för att jag fick komma till er med Casanova det var verkligen kul!!!!! Casanova mår toppen han är jätte fin nu och jag ska rida div 3 lag nu till våren med han. Du får gärna komma till mig och Casanova och rida om du vill:)

//Tilde och Casanova<3

Svar: Hej Tilde! Vad roligt att allt går bra! Jag kommer gärna och hälsar på, lite svårt just nu bara då det är massor med hästarna innan tävlingarna drar igång! Krama Casanova ifrån mig <3
Lina Dolk

2013-02-12 | 18:19:23
Tilde Skriver:

Hej!! Jag håller med att det är mycket till tävlingarna men i går lör så va jag och han och provad ut sadel och jag hittade en men vi gick om kull men han skadade sig inte som tur va!!!:)jag skadade bara knät men ingen fara med det!!:) men i dag sön så red jag ut och kom i galopp i en sväng och där stod det ett par rådjur så han hoppade åt sidan och jag va inte berädd och vips så låg jag på backen men jag skadade mig inte och han den lilla busen började skritta ut i skogen men fick tag på honom inom mågra meter:):) hoppas allt är bra med dig och dina hästar<3 hälsa gärna hela familjen från mig och Casanova och jag ska krama honom från dig:)

//hälsningar Tilde och Cessi bässi

Svar: Nej men oj vilka oturdagar du har haft! Tur att ni inte skadade er varken du eller Casanova! Kul med nu sadel hoppas du hittade någon du tyckte om! Jag ska hälsa de alla, och hälsa du med! =) KRAM!
Lina Dolk

2013-02-17 | 22:12:58





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0