Inte på topp

Idag stod vila på båda hästarna, jag passade på att ta en lugn em för engångs skull.
När jag hade fixat och donat lite satte jag mig och kollade på OTH. Kunde kolla i 3 minuter innan mina ögonlock inte gick att öppna. Som en stund och när jag vaknade mådde jag illa och var ännu tröttare en vad jag var när jag somna.

Jag har hört att det går magsjuka på skolan, åhhh snälla inte jag!!
Måste leka upp vitpeppar burken, omedelbart!



2 Kommentarer till "Inte på topp"

Linnea Skriver:

Hoppas du haft en bra måndag! :)

Svar: det hade jag, hoppas din tisdag var bra! =)
Lina Dolk

2013-01-14 | 19:07:15
Blogg/Hemsida: http://violalinneaa.blogg.se
Johanna Skriver:

Vitpeppar?

Svar: försent :/
Lina Dolk

2013-01-15 | 00:04:10





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0