Fråga om provridningen

Se frågan nedan:
Denna jag ska provrida idag har inga resultat, den är 9 år och efter Biggles. Jag kan inte ha jättestora hästar då jag är rätt kort och liten, denna idag är precis som E-Type i storlek.

Vi kollar på hästar som har tre bra gångarter som är taktmässiga och sedan ska hästen kunna byta ordentligt.
Den behöver inte ha tävlat en massa utan vara en häst som gillar att jobba och som har en bra ridkänsla.
Priset varier mycket, det skiljer det dubbla på hästarna jag ska provrida mer än så behöver vi inte prata om priset utan det blir den häst jag gillar bäst:) 
Emelie ska med idag och Provrida hästen, tycker det är jätteviktigt att ha sin tränare med sig som man litar på fullt ut somr rutinerad och kunnig. Tack!





1 Kommentarer till "Fråga om provridningen"

Annette Skriver:

Hur gick det med provridningen??

Svar: Bra... ;)
Lina Dolk

2014-01-03 | 21:27:41





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0