Två hästar till Willands!

Till Willands nationellatävling kommer jag med två hästar!
(Livet leker just nu!)

Både Jouleen och Grand Valley ska starta med mig på ryggen! 
Haha längtar!!!

Valle är till salu och kommer alltså kunna ses i Willands för er som letar häst. Letar du efter en juniormästare? Då finns han där. Han har gått EM med Christian och gjorde superritter med mig i höstast. 





3 Kommentarer till "Två hästar till Willands!"

Anonym Skriver:

Så kul! Har en fråga angående ponnyn jag tränar och tävlar. Jag har ansvaret för honom i dressyren och har nu ridit honom i drygt 4 månader. Har verkligen börjat hittat knapparna nu och varje pass är hur kul som helst. Men en sak har jag märkt: Nu när han börjar jobba riktigt ordentligt genom hela kroppen redan från början av passen märker jag att han inte orkar hålla så högt tempo. I ökningarna orkar han inte ta för sig och samtidigt hålla formen. Hur tränar du dina hästars styrka och kondition och hur tycker du att jag ska göra?
svara gärna i ett inlägg! :)

Svar: Vad roligt med utveckling! Det låter som att du behöver ut och konditionsträna, ut och galoppera ordentligt, det ger snabbt resultat =)
Lina Dolk

2014-03-24 | 19:17:44
saga Skriver:

Vad tycker du om erika langåker och sirello? Hur tycker du att hon är som ryttare och han som häst? :)

Svar: Det skulle aldrig falla mig in att svara på en sådan här fråga, jag har inte med saken att göra och ska därför inte uttala mig :)
Lina Dolk

2014-03-24 | 19:18:48
## Skriver:

👍vi hejar på dig

Svar: Snällt :)
Lina Dolk

2014-03-24 | 19:50:14





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0