Storm"

Hej på er, har nu min lilla bloggstund ;)
Ska snart upp och duscha sedan titta på BB. Sen blir det hopp i säng! ;)
Alla mina hästar fick vila idag, men jag longerade E-type åt Elin för hon jobbade hela em/kvällen.
Hehe idag när jag skulle ta in hästarna var dom helt knasiga, ingen av dom ville lyssna på mig :s Hallå det är/bör väl ändå jag som ska bestämma, men icke! ;) Men men kom hem tillslut. Vi har en bit och gå också. Det är det jobbigaste när de busar mycket.



Har inte gjort så mycket mer idag förutom skolan. Lång dag ju. 08.00-16.20 men det stör mig att bussen inte går finnan kl 5. Buuu, man sitter där och pillar sig i naveln typ. Helt öde i skolan den tiden.

Haha jag och Linnea tycker att det bara ska vara 1 dag kvar till studenten.
Men det är 66 dagar kvar!


Haha alla ser att det är en drake va ;) Hade lite kul på bilden.
Det är inte lätt när man har 5 olika viljor när man ska rita en drake!
By: Lina Dolk, Linnea Swärd, Johannes Karlsson, Claes Johan Roempke, Varg Lund.  






Lina Dolk


1 Kommentarer till "Storm""

Emely Skriver:

Vad söt Linnea är

2011-04-09 | 11:00:03





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0