Svar på lite frågor

Tänkte svara på lite frågor här som jag har fått i kommentarerna. Kul att ni kommenterar, betydligt roligare att göra inlägg då. Och ni behöver inte gilla allt, utan ge mig tips och era tankar =)

Malin :hur många läsare har du? Svara gärna i ett inlägg :)

Svar Hej Malin! Jag ligger mellan 300-400 unika läsare varje dag.

Emma (Montana) har du färgat håret? ;)
Btw fin han är!

Svar: Hej Emma! =)
Jajemen det har jag, ville bli lite mörkare nu på vintern.
Tack! Han känns bra just nu.

Jessica :Haha jag trodde att du skulle hoppa över hunden först ;)
Vad duktig du är som rider utan stigbyglar, man ser resultatet!
Kram

Svar: Hej Jessica!
Hehe ja snudd på, han får lära sig att flytta på sig, ridbanan är hästarnas ställe! ;)
Kul att du ser resultat, jag kämpar verkligen med sistsen!


Anonym: Har just köpt en sån där grön burk (mot andningen stod det).
Funkar den? Har nämligen en ponny med andningsbesvär (torr hosta). Tror du att det kan funka någolunda? :)

Svar: Hej!
Jag har bara testat de nu i veckan, så kan inte ge dig något svar. Men jag hoppas på att jag kan ge dig svar senare. Återkom gärna om du märker skillnad!

Jessica: Vad är det för märke? (kan inte läsa på bilden):P Vet du vart man kan köpa den där sadeln?

Svar: Det är en Euroriding. När jag köpte Oj Oj följde den med, så vet faktiskt inte.
Men här är en sida om märket kolla där! http://www.thetackguide.com/saddlesearch.html 

Emma: jag vet att du sagt att du inte vilj sälja han eller ove till en ridskola, vilket jag kan förså..
men skulle de kunna vara okej om han såldes till en person som har stallplats till han på en ridskola?en fundering jag bara fick :)


Svar: Vi
kan sälja de om de har boxplats på ridskola, det gör oss absolut inget. Bara bra med mycket hästar runt omkring samt kunnig personal (oftast) på plats. Däremot tänker vi inte sälja de till ridskoleverksamhet.

Julia: Hej! Har nyss börjat läsa din blogg och jag tycker den är jätte bra! Du skriver intressanta inlägg men framförallt har du väldigt snygga outfits ;)
Så jag tänkte bara fråga, vart har du köpt den blåa pikén som du har på dig i headern? Har letat runt lite i bloggen men hittar inte vart du har skrivit det!

Svar: Hej Julia! Kul att du gillar bloggen! Den blåa köpte jag i ett stånd i Falsterbo i år. Men det är kingslands märke så kolla på deras sida! =) Jag älskar snyya outfits, kan man inte vinna kan man vara snyggast ;)

Anna: Vart köpte du grejerna från BR? (:
Svar:
Den senaste köpte jag i Globen! BR är mitt favvomärke!

Avslutar denna frågestund med denna fina uppmuntran ifrån Ebba!

Jag håller också med sophia helt. Jag läser din blogg flera gånger om dagen och får alltid ett svar på nått jag undrat förut eller så lär jag mig nått nytt som funkar jättebra. Sånna här komentrer är du verkligen värd. Du skriver så bra att man fattar exakt vad du menar. Jag har tagit många av dina tips och testat på Vickan och det har gått jättebra. Det kommer gå så bra i framtiden Lina om du fortsätter så här, hoppas du vet det! Jag saknar dig så enormt mycket, vi måste ses nån dag!

Älskar dig! Puss Ebba Widell <3






1 Kommentarer till "Svar på lite frågor"

Anonym Skriver:

Haha nu förstår jag ingenting Lina!!

Kikade in på någon blogg som hette "dalaryttaren".

Och där lade hon ut en bild på hennes förra ponny (lilla brim?). Sen såg jag på schabraket att det stod Lina Dolk? Är det din förra ponny?

Undrar bara vad hästen har för dressyrsadel? Vet du det? Har själv en b ponny men har riktigt svårt att hitta bra sadlar till henne.

Haha jätte tacksam för svar!

2011-12-03 | 13:43:32





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0