Godmorgon alla!

 

                                                  Godmorgon!

Ska snart ut och rida lite ;)
Tänkte bara göra ett lite inlägg först.

Igår var jag och tränade hos Camilla! Vi tog med oss både E-type och Oj Oj. Camilla red E-type först. Elin är ju Åre så det är bara bra att han blir riden också ;) Jag kan ju också rida honom men inte lika bra son Elin och Camilla! :o Höhö
Men sen red jag Oj Oj, han var grym! Ni skulle ha sett galoppen. Jätte fin. Sen traven var också fin, men vi tränade på att han skulle bli ett med mig. Så jag travade på en 15 meters volt nere vid C i vänster varv (det svåraste varvet för oss). Bara för att han inte skulle ta hjälp av väggarna. Men han ville dra sig ut till väggarna, och då gäller det att hitta sin linje och följa den!
Men han var jätte fin!

Sen när vi skulle åka, fastnade vi med bilen och trailern. Så vi fick lasta ut i en stor snö hög. Men tillslut kom vi loss XD

Ikväll kommer Linnea till mig :D
Aja nu ska jag ut i stallet ;)

(kommer bilder sen idag/ikväll)



Lina Dolk



0 Kommentarer till "Godmorgon alla!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0