Helgen är min bästa vän!

Hallo! ;)
Fredag hela veckan lång...!

Hihi var i skolan idag såklart ;) Vi hade kör på morgonen. Men vi var bara typ 15 st, men alla andra 15 var lediga! Skönt för dom! Sen hade vi 100 minuters bastid :/ Jätte tråkigt! Men men haha jag råkade slå till Jim på näsan så det började blöda näsblod :s Inte meningen! Haha ;P 
Sen så hade vi lite andra lektioner! 

Men jag åkte med mamma hem, sen skulle jag och Elin åka och träna i ridhuset, men det blev inte så, så vi åker imorgon istället ;D Så vi red ut på hästarna istället. Och Oj Oj hade damp ryk, haha han bockade jätte mycket :s haha men det gjorde han för att han var glad ;D 
Vi red på trav slingan.
Sen red jag ut på Casanova också. 
Juste glömde berätta hur det gick igår! Jag red ju Oj Oj i ridhuset. Han var fin men lite stel i vänster sidan. Haha men det var ju snor halt på marken så mamma fick flytta på bilden och släppet så att vi kunde lasta. Och sen när vi skulle hämta skåpet så gled vi bara. Varken jag eller mamma kom någon stans. Haha tur att ingen såg oss ;) 

Nu sitter jag och tittar på Let´s Dance!
HEJA Helena! Men Alexander är ju jätte skön haha ;D 


Min fina kille! <3




Lina Dolk



1 Kommentarer till "Helgen är min bästa vän!"

Jonahuna Skriver:

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-10-04 | 13:50:31
Blogg/Hemsida: http://jonahuna.blogmedics.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0