2011 har kommer jag!

Hejsan!

(dålig uppdatering)

Nu kan 2011 börja, För nu börjar alla tävlingar igen :D Det gillas!
Har några tävlingar inbokade redan nu! :D

* Imorgon med Casanova, LB:1
* På fredag med Oj Oj, LA:P1
* 27 feb med Oj Oj, LA:P1
* 13 mar med Oj Oj, LA:P1 LA:P1

Jag är grymt taggad inför imorgon! Det är första gången jag tävlar med Casanova. Han är ju bara 4, eller ja 5 iår.
Jullan kom till mig igår efter skolan, vi fixade lite i stallet och longerade Casan. Sedan gick vi hem till Elin och åt taco. Direkt efter det åkte vi in till Flen till Elins match. "innebandy" De möte Mesta, Och dom vann med 7-3 :D
Sen imorse åkte vi med mamma till Camilla och tränade. Ibörjan var han fin, sen blev han stark. Men Camilla sa vad jag skulle göra och då gick det mycket bättre. Jag red igenom LA:P1 an 3 gånger också. Det är bra och rida det några gånger ibland. Så att man kan göra det bättre än vad det var. På torsdag ska jag ditt igen. Vi åt kebab när vi kom hem, sen åkte vi in till Flen och kollade på Elins match, dom hade match båda fre och lör. Dom vann idag med med 5-1 :D Jag och Jullan var fotografer :) Jullan tog även kort idag när jag red ;P

Ses imorgon!

Juste glöm inte idag är det sista dagen att Hissa och Dissa så passa på om du inte redan har gjort det ;)


Jullan och Pedro under inspelningen av ponnyakuten!



Lina Dolk


1 Kommentarer till "2011 har kommer jag!"

Tove♥ Skriver:

Gud vad söt juliette och pedro var♥♥♥

2012-03-21 | 07:44:29





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0