Årets första start! :D

Hello!

Har nu kommit hem ifrån tävlingen i K-holm.
Det kunda ha gått bättre men är nöjd ändå :P
Det var första gången vi åker iväg med honom själv. Och han skötte sig jätte bra.
På framridningen var han hur fin som helst :D Men när jag kom in på banan blev hn rädd för domaren :/ Och dom hade speglar på hela kortsidan, och dom var jätte läskiga tydligen. Men han var fin på andra sidan av banan. Men det förstör ju en hel del av ritten. Och drar ner mycket poäng. Men vi slutade på 57,9%
Jag tar det här som en träning, det var hans första tävling och ha är väldigt orutinerad. Men det kommer med tiden. Compa vårann gammla häst och Casanovas mamma var också där. Men ingen av dom kände igen varandra :P

Jag och Casan

Compa. Casans mamma! 16 år.

Nu börjar äventyret...

På väg till framridningen!



Låg form.

Compa & Moa, Jag & Casanova

Här är en bild på Casanova och Compa för 4 årsen! Dom till vänster!

Till höger är det min gammla b-ponny Farabella, Anna Karlssons d-ponny Noblesse och Elins gammla C-ponny Caramelle III Caramelle är också en egen uppföddning ifrån Compa :D

 

 

 

Lina Dolk



1 Kommentarer till "Årets första start! :D"

elise Skriver:

så söta :D

och jag diggar eran transport :P haha x)

2011-01-23 | 17:00:07
Blogg/Hemsida: http://eliisevogniild.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0