Träning!

Hejsan alla!

Idag åkte jag till Björkängs Ridhus. Vi tog med oss Oj Oj och Casanova :)

Oj Oj: Han var fin i början, rund och mjuk. Jag gjorde mycket skänkelvikningar åt båda sidor, satt jätte bra. Jag red igenom LA:P1 en gång, jätte fin i galoppen :D Men sen blev han jätte jätte fin mot slutet! Öppnerna och sluterna var bra som vanligt, dom kan han utan och innan. Jag har inte kunnat sitta i hans trav ökningar förut haha, men idag var jag som limad i sadeln ;) Så nu är det bara att tagga inför den 28 :D

Casanova: Igår fick jag reda på att det skulle bli en tävling på fredag. Jag blev glad, för jag känner att Csanova är redo för att komma ut lite nu :D Så jag värmde upp han och red igenom LB:1 två gånger. Känndes bra men måste träna lite mer på höger galoppen så att han inte drar iväg ;) Sen gjorde jag trav ökningar med han med, går riktigt bra nu ;) Han börjar fatta vad han ska göra ;D Så nu ser man att han länger ;)
Jätte nöjd med båda två!



Jag och Oj Oj



Galopp, halt, hälsning

Trav ökning (dålig bild)

Klara :D

Casavova och Jag "uppvärmning"





Fin halt

Haha jag och Casan

<3

Mina Prinsar! <3

Trötta hästar!

Fotograf: Mamma & Elin




Lina Dolk


0 Kommentarer till "Träning!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0