Annorlunda hinder.

Casanova har tränat på lite markarbete samt att hoppa lite annorlunda hinder. Vi tog vägbommar, samt byggde ett hinder helt i vit. Har hört att det ska vara svårt för hästarna att hoppa vita hinder, svårt för de att se ordentligt.

Casanova var lite trött när vi skulle rida, han låg i boxen och vila =)



Värmer upp





Hoppar av lite konstigt :P Men han kommer alltid över=)



Nu har jag lastat in OJ OJ i trailern, ska åka till Camilla Toll och träna honom!

Tycker blått passar honom väldigt bra!



Jag och mamma åker ner till Falsterbo ikväll :D Ponnydressyren är redan igång,  dagens klass vann
Emma Jönsson på B Capriole 2a Sofia Matteioni på Fighter, 3a Alicia Carlsson Paulo Pan. Imorgon är det kur för ponnyryttarna, det ska bli väldigt kul att se. Samt att Emelie Brolin och Sara Li Vestberg rider  :P Elin är hemma och tränar alla hästar. Stackarn, hon hade väldigt gärna följt med, men någon måste ta hand om hästarna, samt att OJ OJ måste hållas igång nu innan Ponny derbyt samt SM. Jag åker ju även på träningsläger direkt när jag kommer hem, så hästarna kan helt enkelt inte vila nu. Det blir efter SM.


0 Kommentarer till "Annorlunda hinder."






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0