Vänstertygeln!

Emelie Brolin kom hem till oss och hade träningar idag. Dagens kom ihåg är att om jag går in i en sluta undan vänsterskänkel så måste jag ställa självfallet åt höger, men  får inte glömma att ta åt mig vänstertygeln också. Både jag och Elin låter hästarna ramla iväg lite. Det är i just västertygeln jag ska få honom mer balanserad och inte låta allt rinna iväg. Detta skrivs upp i min träningsbok och som jag kommer träna vidare på.

Att Elin och jag gör samma fel är inte så konstigt, vi tränar ständigt ihop och hjälper varandra, det gör att vi får varandras svagheter men icke att förglömma varandras styrkor också.

SKa iväg med Casanova och hoppträna snart, spännande!!

För att något ska bli bra måste det ibland bli dåligt för att bryta cirkeln.





1 Kommentarer till "Vänstertygeln!"

Norea Skriver:

Gud vad smart att ha en träningsdagbok där du även skriver upp saker som du ska öva på ;D Fin blogg också!

2011-07-21 | 08:46:44
Blogg/Hemsida: http://familjensr.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0