Sökning sker!

Hej hej!

Skolan idag lydde:

Biologi: Fick tillbaka våra prov vi gjorde innan lovet! MVG :D Sexualkunskap...Haha

So: Vi håller på med myter. Och livsfrågor. Inte lätt, typ vad är meningen med livet? Inte lätt att svara på kan jag säga! :o

Lunch: Ingen höjdare!

Idrott: Det är kul. Hade med killarna idag. Vi körde Handboll och Amerikansk fotboll ;)

Matte: Haha ja matte är väl okej ;)

Svenska: Haha det var kul det ;) Vi (jag, Linnea, Erica och Emma) håller på att göra en pjäs ;) Den är grym!

Engelska: Vi var bara 4 st. Så vi tittade på Skidor! ;) Kalla och Ingvarsdotter (stavning) tog GULD ;D Herrarna var inte så bra! :/

När skolan var slut kom Rasse och hämta mig. När jag kom hem åkte vi direkt och träna med Oj Oj och E-type ;) Båda var fina ;D Jag red utan stigbyglar för att jag måste komma ner i sadeln. Och oj vad trött jag blev! ;s
E-type var också fin ;D
När jag kom hem red jag Casanova. Han var ganska stark!

Och nu sitter jag och söker IP nummer. Och hon Sara värka komma ifrån Tystberga. Det är typ vid Nyköping.
Hmm...?


Bara för att jag är grym på att byta blöja ;)





Lina Dolk




0 Kommentarer till "Sökning sker!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0