Tävlings outfit

Anonym:
Hej! Skulle du vilja lägga ut din och oj oj tävlingsoutfit? Märke och var det är köpt:) fin blogg!!

Hej! Absolut, här kommer den

Kavajen är ju ny men är redan min favorit!

Märke: Spooks www.spooks.se
Tänk på att storlekarna är små så ta en storlek större än vad du använder normalt.



Rider även fram med min väst ifrån Spooks.
Finns även den på deras hemsida.
image description

Min plastrong har min mamma sytt och gjort till mig, Snygg va! Hon har även sytt Elins plastrong.
Kanske ska be henne sy en till som jag kan lotta ut här i bloggen??


image description



Har ingen bättre bild, men OJ OJ har oftast detta schabrak, stora rutor och snygg kant!Kan vara bra att ha någon kant till då Oj Oj är vit själv så det bryter av.
Han rids fram med benlindor ifrån equline, köpta på Häst och hund i Flen



Hjälmen är en JW hjälm. Kommer köpa en till då min är väl använd och börjar bli lite solblekt. Den nya ska jag endast ha vid tävling och den jag har får gå till träning.



Håret har jag alltid uppsatt på detta vis, nålarna kan du köpa på vanlig glittebutik


Dessa strumpor och ridhandskar använder jag




Stövlarna har jag köpt på Biderman i Eskilstuna och detta skärp har jag köpt ifrån Hööks som jag använder när jag tävlar. Tävlingsskjortan kommer ifrån Spooks ;)



OJ OJ åker alltid i lädergrimma med fårludd

image description



1 Kommentarer till "Tävlings outfit"

anna Skriver:

Tänkte fråga hur du orkar med att hålla igång tre hästar samtidigt som du går i skolan(:

Jag har själv två nu & tycker att de är jätte tufft att hinna med allting som jag vill göra, dessutom har jag svårt att orka med.

2011-11-22 | 21:59:45
Blogg/Hemsida: http://aanniiiss.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0