Hjälp mig!

Heej!

Är hemma idag, men känner mig lite bättre!

Jag skulle vilja att ni gav mig lite tips om vad jag ska blogga om ;)




3 Kommentarer till "Hjälp mig!"

Anonym Skriver:

Vilken skola går du på? :)

2011-09-20 | 11:37:39
Céline - Dressyrungarna Skriver:

Hur man kan förbättra hästens/ponnyns trav hade vart roligt att läsa :D

du skulle kunna visa alla dina schabrak och lindor

om du rider för någon tränare? isåfall för vem?

2011-09-20 | 17:03:44
Blogg/Hemsida: http://dressyrungarna.blogg.se/
Lisa Skriver:

jag har en fråga:

jag rider på en ridskolan och en häst som jag rider ibland är väldigt pigg (skenar vääldigt ofta i galoppen, o rusar fram i traven) de brukar ta mer än halva lektionen innan jag får till en lung och taktmässig galopp (första ggrna jag red han fick jag inte änns en lugn galopp..)

har du något tips på hur jag kan få han lugn i galoppen?

2011-09-20 | 18:33:19





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0