Framtidsplanen

Fick frågan om vad min framtidsplan är med hästarna. Och här kommer det;

Oj Oj: jag vill slipa på detaljerna, vill lära mig småliret och höja vår jämna nivå ett snäpp till. Långsiktigt mål är medalj på SM 2013. Och drömmen är att få rida i Falsterbo.

Casanova: till salu, men jag kommer att ut och starta hopptävlingar samt la klasser dressyr. Vi börjar träna på la:p1 nu också. Leker fram med lite skolor.

Sir Owein: Ungponny championatet i Falkenberg nu i september. Sedan får vi sätta oss ner och prata igenom fall vi ska träna vidare eller om det är dags att släppa han vidare till en mindre ryttare. Lite hopptävlingar ska bokas in med han också :)



0 Kommentarer till "Framtidsplanen"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0