Mer om mötet!

Ja som sagt var ju jag och mamma på Årsta Runstens dressyrmöte igår :)
För er som inte vet har jag gått över till dom och ska tävla i deras elitlag i höst, väldigt kul!
De kom tvåa på lag-SM i november 2011!

Vi pratade lite om olika träffar, clinicar, promgramridningar mm.

Eftersom att jag har tävlat för Flen en längre tid var det kul med lite nytänk!
En sak jag tyckte lät super var att:

Om man är hjälper till på en hemma tävling man är alltså en funktionär , så kan man samla så kallade funktionärspoäng. Olika mycket poäng för de olika uppgifterna. Om man står i insläppet får man en viss poäng och om man är tävlingsledare får man en viss poäng.
Och när man har kommit upp i en viss "summa" poäng kan man få ut en premie. Tex få sin licens betald eller något liknade.
Om man har en förälder som också samlar poäng men inte tävlar går poängen till dottern/sonen!

Smart va?



Lite bilder sen jag hade prim! (Ursäkta den dåliga bildkvaliten, men det är taget ur tidningsklipp)






Bilder sen igår!







3 Kommentarer till "Mer om mötet!"

Anna Skriver:

Hur gick det för dig och Prim i SM?

2012-01-18 | 11:52:44
Blogg/Hemsida: http://ponnydressyr.devote.se
Anonym Skriver:

Åh vad fina ni är!

Jätte söt ponny det där. Vad sadeln ser skön ut,hehe. Vad är det för märke? :)

2012-01-18 | 11:57:13
Daniela Skriver:

Fan , jag missade de igår :( Men jag undrar bara lite vad dom sa om tävlingar?

2012-01-18 | 12:14:08
Blogg/Hemsida: http://teamponnisar.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0