Detta visste ni inte om mig...

... Jag gillar att laga mat.
 
... Jag har ofta stökigt i mitt rum, någon kommer och slänger ut mina saker ifrån garderoben?!
 
... Jag är bara nervös när jag tävlar Oj Oj.
 
... Jag vill alltid ha nya schabrack och benlindor.
 
... Mitt hår är nästan aldrig utborstat.
 
... Jag glömmer alltid att ladda batteri till kameran.
 
... Jag är väldigt kvällstrött.
 
... Jag älskar att stå på scen med min klass!
 
... Jag är glömsk.
 
... Jag är i min egna lilla bubbla på tävlingar.
 
... Jag är envis.
 
... Jag drömmer varje natt, om konstiga saker.
 
... Om jag ligger och funderar på något innan jag somnar så drömmer jag om det.
 
... Jag blir extas när jag åker karuseller!
 
... Mina vänner, hästar och familj betyder allt.
 
 
 


1 Kommentarer till "Detta visste ni inte om mig..."

Anonym Skriver:

Haha ;)
Men varför är du bara nervös på Oj Oj? :)

Svar: Han är svårast att rida, han känner minsta lilla om jag är nervös! =)
Lina Dolk

2012-07-24 | 19:49:23





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0