Järna RK

Fått frågan om vad jag tyckte om Järna ridklubb. Så här kommer en utvärdering.

Parkeringen: bra! Stod på en stallplan så det var inte lerigt eller ojämt för hästarna.
Funktionärerna: Väldigt trevliga överallt, lite minus i seket där de inte var helt hjälpsamma, men de kanske var stressade som man kan vara på tävling
Framridningen: Super, stor och bra väldigt bra underlag!
Ridhuset: Likaså där, bra underlag och fint ridhus.
Pris: Jag fick ju "bara" en rosett eftersom jag red unghäststart, så kan inte utvärdera mig om det. Minus var att de glömde bort mig lite men sen fick jag komma in :P Hade varit bättre om jag hade fått varit med på b-c ponniernas prisutdelning då Ove behöver träna på att vara med på prisutdelning med andra hästar. Jag fick ha en för mig själv.
Cafeterian: Väldigt gott fanns det att välja på. VIKTIGT ;)

Minus överlag var att de inte använde sig av equipe, samt att de inte hade fastastarttider. Har man unghäst vill man kunne veta sin exakta starttid för att kunna räkna ut pauserna och allt som hör till på minuten. Jag red fram lite för länge nu för att vi inte trodde pausen skulle vara så lång som den var.

Annars en trevlig tävlinsplats med bra framridning och ridhus vilket är det viktigaste när man är iväg!



1 Kommentarer till "Järna RK"

Elvira Skriver:

Det låter ju bra:)

Svar: Det var en plats jag kommer åkta tillbaka till om de har flera tävlingar i år med passande klasser :)
Lina Dolk

2012-06-18 | 16:32:34
Blogg/Hemsida: http://hudikryttare.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0