Kul att ni kommenterar!

Kul att det är så många som kommenterar!
 
Här är lite kommentarer ifrån min Hiss/Diss tidigare idag:
 
 
Håller helt med dig. Back on track är fantastiska. Ior blir så mjuk o fin i kroppen. Ja vill även säga att jag red med spö,när ja hoppa,förut. Enda anledningen va att Jag har en svag höger skänkel,efter en ridolycka. Så ja har haft den legat mot Iors bog.Men nu har ja blivit så mycket starkare,att spöt nu ligger i stallet o samlar damm. Älskar din blogg. Kram tanten med d bruna stövlarna;-)                   
 
Jag håller med dig, spö är ett hjälpmedel. Det finns en anledning till att man inte får använda spö på banan liksom. Dock så brukar jag rida med spö från början på min ungponny eftersom hon är livrädd för spöt, vi försöker vänja henne liksom. Jag brukar skritta fram med spöt och sedan lägga ifrån mig det. Du har den absolut bästa bloggen, keep up the good work!

Jag rider alltid med spöt då min medryttarponny då jag inte alltid orkar trycka på med skänklarna pga häft o knäproblem så använda ett allroundspö som en liten hjälp, inte för bestraffning! Sen brukar hon kunna bli rätt sur o sparka/bocka emellanåt o då brukar jag använda spöt lite lätt för att säga åt henne, inget hårt slag utan ett lättare :) Hon behöver inte frammåtdrivningen med spöt utan har de endast som ett hjälpmedel :)

Hej!! Jag håller såklart med dig att man inte ska rida med spö men jag har med mig spö men jag brukar inte använda det, Jag red inte med spö på min förra häst men dom hästar jag har nu vet man aldrig när dom får spel!;) Fortsätt blogga nu som du har gjort för det är jjttebra:) Varför var viktor med i ponnyakuten med prim?? Fattar inte:)

    
 Svar: Jag sålde Prim till Victor, men Victor var inte med i ponnyakuten med Prim utan hans c-ponny Frenja :)
 
Victor och Prim
 
Victor och Fenja
 
 


0 Kommentarer till "Kul att ni kommenterar!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0