Nya tag

Nu ska jag inte sitta och vara arg över att det var ett dåligt pass på Oj Oj idag, utan jag ska försöka göra ett riktigt bra ridpass imorgon! :D Oj Oj är ju som han är, nästan jämt bra men ibland måste man ner till botten för att kommat till toppen =)
 
Imorgon är det fullt upp:
Oj Oj ska ridas
Ove ska ridas
Casanova ska hopptränas
E-type ska hopptränas med mig, hahah!
Nido åker hem
Kladdkaka ska bakas
Packa inför tisdagens tävling på båda Ove och Casanova (Casanova är inte reserv längre)
Köpa hem massa saker på MaskinCenter
 
Haaha titta vilken gammal bild jag hittade på Casanova! Vilken förändring det har blivit!
Musklerna, formen, färgen! Lillaplutten :)
 
 


2 Kommentarer till "Nya tag"

Anonym Skriver:

Hur lång är du? Hur hög är Ojoj? Ni passar jättebra ihop:)

Svar: jag är 1,59 cm och OJ OJ 138 =) tack!
Lina Dolk

2012-06-24 | 22:43:47
Mia Skriver:

Vilken skillnad det har blivit på honom :)

Svar: verkligen!! haah en del bilder skrattar jag åt nu, men verkligen kul att se skillnaden :)
Lina Dolk

2012-06-25 | 12:39:32
Blogg/Hemsida: http://mwdressage.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0