Tack

Tack alla! Vad glad man blir för alla hejarrop!

Ikväll blir det träning för Emelie på Brolöten. Kan ju säga att jag vill träna jämt och ständigt nu, vilken dragkraft detta blev till att utvecklas mera. Jag är som sagt reserv, men det gäller att träna som att man ska iväg, just för att vara fullt redo om man skulle bli inkallad.



3 Kommentarer till "Tack"

Matilda Skriver:

Grattis :D

2012-06-05 | 09:15:53
Lovisa Skriver:

Grattis Lina, ni är grymma! :D

2012-06-05 | 12:37:43
Blogg/Hemsida: http://teamsundlof.blogg.se/
anna Skriver:

Först vill jag bara säga grattis!

Har även en fråga till dig eftersom du transporterar dina ponnyer mycket för tävling och träning. Det är så att min häst inte har blivit transporterad så mycket men nu börjar vi utvecklas och det vore otroligt roligt att komma ut på lite tävlingar med henne. I alla fall så är hon jätte lätt att transportera ändå, det enda problemet är att hon blir så otroligt orolig! Jag vet inte vad jag ska göra, det spelar ingen roll hur kort sträckan är, när jag lastar ur henne så är hon genomblöt av svett! Det ger ju inte direkt pluspoäng att komma in på en dressyrbana med en häst som det droppar ifrån... Så jag undrar om du har några bra tips på att få henne lugnare eller något bra täcke som kan suga upp svetten? :)

2012-06-05 | 13:25:15





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0