Torsdag

Idag är det torsdag vilket betyder att jag kommer hem strax innan 18 ifrån skolan =/ sent!
Elin tar in hästarna samt har fixat stallet då, så jag ska rida Ove direkt för Elin, träna det sista inför helgen. Hoppas på en bra känsla. Sedan ska även så klart stjärnan i stallet ridas = Oj Oj!
 
Jag kommer att jogga Ove hemma imorgon innan vi åker, jag gör alltid så nu förtiden att jag rider hästarna hemma innan jag åker på ett meeting. Tycker det funkar bäst för mig då jag är lite förvirrad som ryttare att rida med många samtidigt =dressyrryttare! haha. Så jag tycker själv att jag får igenom det jag vill hemma och sedan leder jag Ove på plats när vi kommer fram istället. Han är ju inte van att resa så långt så det är nog bästa uppladdningen för han också.
 
Hehe här bjuder jag bilder på Ove hur han såg utför 1,5 år sedan. Man kan ju säga att han har betydligt bättre hoppteknink nu, samt snyggare ;) Men bra söt är han i sin långa rusfsiga man på dessa bilder ;)


0 Kommentarer till "Torsdag"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0