Förbundet

Fråga: Vem var det som fråga? Vet du om det är några andra som ska dit? (Ungern)
 
Svar: Jag fick mejl ifrån Bobbo som är förbundskapten över oss ponnier. Jag såg vilka mer som hade blivit frågade då vi fick samma mejl, men jag vet inte vilka som kommer att åka.
Jag har iaf gjort en intresseanmälan om jag gärna vill åka och planeringen med Emelie är i fullgång om det blir av.
 
Om vi åker så åker vi på min födelsedag den 23 sep, ner till skåne. Sedan åker vi till tyskland där vi sover en natt och sedan vidare till Ungern. Det är vetrinärbesiktning på torsdagen och sedan tävling fre-sön.
 
Hoppas hoppas.
 
 
 
 


1 Kommentarer till "Förbundet"

AnniA Skriver:

Vilka fler blev frågade?

Svar: det skriver jag inte ut då jag inte tycker jag har rätt till det. Hoppas du förstår!
Lina Dolk

2013-08-29 | 20:37:59





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0