Ihop

Idag släppte vi ihop E-type Puff och Phaffe, det gick jättebra inga problem alls -skönt!

Dessa tre herrar ska gå ihop i hagen när vi är på SM med Oj Oj. Vi har sparat en hage hemma vid stallet som de ska gå i, det är lite mera gräs där samt bra skydd med träden i hagen vid dåligt väder, de ska få lite semester och vara ute dygnet runt, bästa faster Lena kommer fodra dom åt oss.



3 Kommentarer till "Ihop"

Anonym Skriver:

Vilken dag åker du till SM?:)

Svar: åker imorgon =)
Lina Dolk

2013-08-12 | 14:21:44
Jossan Skriver:

Hej Lina! Jag har just flyttat upp på storhäst på min ridskola. Min lärare har då sagt att jag ska använda storhästsporrar. Vart går gränsen mellan ponnysporrar och storhästsporrar? :)

Svar: svarat i inlägg!
Lina Dolk

2013-08-12 | 16:35:40
Anonym Skriver:

Hej! Tycker alltid det är kul och se hur hästar rids. Tycker dina rids fantastiskt bra! Så min fråga till dig är..
Hur rider du när du rider puff? Är det något speciellt man bör tänka på?
Hur rider du när du rider oj oj? Och samma där är det något man bör tänka på?

Svar: tack snälla! jag kan göra ett inlägg om detta!
Lina Dolk

2013-08-13 | 19:30:35





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0